Performance marketing för Life Science. Att driva effektiv digital marknadsföring inom life science och pharma är utmanande ur flera perspektiv. Under detta webinar kommer Max Wimnell att förklara hur Vekst har hjälpt ett antal kunder inom segmentet och vilka modeller och verktyg som har varit centrala
När?
Torsdagen den 10e december, kl 10.00. Räkna med att webinaret varar under 30-40 minuter.
Vekst behöver kontaktinformationen du delar för att kunna kontakta dig om våra tjänster och erbjudanden. Du kan avregistrera dig från denna typ av kommunikation när som helst. För mer information om hur vi använder dina kontaktuppgifter, hur du avregistrerar dig och vårt arbete för att skydda din integritet, vänligen kontakta oss på info@vekst.se.
Att hantera digital marknadsföring inom Life Science och Pharma kan vara utmanande ur flera perspektiv. Marknaden som dessa bolag opererar på är hårt reglerad och omgärdad av en mängd legala och begränsande faktorer.
Under detta webinar beskriver Max Wimnell hur Vekst har stöttat kunder med att manövrera i den reglerade miljön och samtidigt arbeta agilt och iterativt för långsiktiga resultat.
På vilka sätt Life Science och Pharma är annorlunda och samtidigt inte annorlunda alls
Målgrupper och hur man kan navigera i dess närhet
Hur man kan skapa modeller och processer för att arbeta agilt och iterativt inom regleringarnas ramar